maandag 7 december 2009

Definitieve kandidatenlijst PvdA Eindhoven


Woensdag 2 december was het zover, de leden van de PvdA Eindhoven gaven hun mening over de concept kandidatenlijst. Altijd weer spannend zo'n moment waar je 'gewogen' wordt door de Eindhovenaren die je vertegenwoordigt. Als hoogste nieuwkomer sta ik op een mooie vijfde plaats. Onze lijst wordt aangevoerd door Mary Fiers, een van onze twee wethouders in Eindhoven. Ik denk een goede en terechte keuze! Verder bevind ik me in goed gezelschap met de ervaren raadsleden Frank Depla, Mieke Verheees, Yasin Torunoglu en Paul van Liempd die de eerste zes van de lijst vol maken. Op plaats zeven de tweede nieuweling Petra Sodenkamp. Ik denk dat we een sterke en mooie lijst hebben en ga met vertrouwen de verkiezingsperiode in.

1 opmerking:

  1. Hup Mieke !
    Mieke had voor Frank gemoeten......(:-)
    Ze snappen er bij de PvdA nog altijd geen bal van.

    Goed Arnold, zo'n blog. Ik voel me ineens minder eenzaam.
    FC Eindhoven-supporters maken uiteindelijk toch het verschil.

    BeantwoordenVerwijderen